در مـن زنـی زنـدگـی مـی کنـد

در مـن زنـی زنـدگـی مـی کنـد

مـرا هـزار امیـد اسـت
و
هـر هـزار تـویـی

آخرین مطالب

یادداشت ۳۴

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۰۷:۲۲ ب.ظ

بعد دعوای شدید چهارشنبه هفته قبل ، یه نوبت مشاوره گرفتم و بعد اومدن برادرم ، رفتم ببینم مشاور چه پیشنهادی داره.

گفتن بچه ها رو بهش بده ، برو تو سامانه ثنا درخواست طلاق بده ،ببینیم واکنشش چیه و به زور بیاریمش تا درمان بشه.

خب باید بگم هیچ کدوم از این کارها رو انجام ندادم و فقط رفتم خونه پدرم.چه مادری می‌تونه بچه هاشو رها کنه؟

تا امروز صبر کردم دیدم هیچ خبری از سین نشده، خب از شماها چه پنهون من شرایطم جوری نیست که بگم طلاق و بچه ها رو هم بزرگ میکنم و بیخیال سین و همه چی.

هر طرف رو نگاه میکردم جز برگشتن راهِ دیگه ای نمی‌دیدم.

برادرام میگفتن کنارتیم ، ولی خودم می‌دیدم که خودشون تازه کار شروع کردن و نمیشه مسئولیت مالی ام رو به دوش اونا بندازم.

و تا کی میتونن من رو با دو بچه ساپورت کنن.

و دو بچه با آینده ای نامعلوم و نبود پدر و منی که شاید بیشترتر داغون میشدم،من رو به سمت خونه کشوند.

من باید قبول کنم که شرایطم جوریه که نمیتونم به طلاق فکر کنم ، و باید با زندگی بسازم و تلاش کنم زندگی ام حداقل کمی بهتر بشه و بچه هام روزهای خوشی رو بگذرونن.

نمیدونم چی پیش میاد در آینده و تا چه موقعی کشش دارم ولی فعلا برگشته ام به خانه ی امن خودم ، جایی که حداقل میتونم روزهایی که سین سرکار آزادانه نفس بکشم.

 

  • دنیـا ..

نظرات  (۳)

عزیزم امیدوارم خدا بهترین‌ها رو نصیبت کنه.خیر و آرامش بیاد تو زندگیت الهی.

پاسخ:
ممنوونم🌺🌷
انشاا...

  • رویا ساغری
  • سلام امیدوارم حالتون خوب باشه ... اگه فکر میکنید توی زندگی مشترکتون ارامش نیس لطفا به بهانه دوتا بچه بی گناه این زندگی رو ادامه ندین چون بچه ها زیره این جنگ های خانوادگی بیشتر نابود میشن

     

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنون بابت نظرتون.
    خب باید تلاش کنم که آرامش رو به هر نحوی برای دو بچه فراهم کنم، چون با کات کردن بیشتر ضربه میبینن. من به هر نحوی شده نباید بزارم دعوایی صورت بگیره بخاطر همین اصلا حرفی نمی‌زنم و کارهامو انجام میدم و سریع میام تو اتاق و هیچ برخوردی با سین ندارم.

    خدا کنه همه چی درست بشه با گذر زمان

    پاسخ:
    ممنون🌷
    انشاا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">