در مـن زنـی زنـدگـی مـی کنـد

در مـن زنـی زنـدگـی مـی کنـد

مـرا هـزار امیـد اسـت
و
هـر هـزار تـویـی

آخرین مطالب

یادداشت ۳۲

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹ ق.ظ

۱: امروز از مرکز مشاوره زنگ زدن که نامه جهت ارجاع به روان پزشک آماده است، و من به بهانه دل درد به سمت مشاور راه رو کج کردم.

اینجور که مشاور گفتن کم کم باید به طلاق هم فکر کنم😑🥺

و چه قدر سخت، با دو بچه.

و آینده ای نامعلوم.

سین به اختلال پارانویید هم دچاره، دو سال پیش فیلم ملی و راههای نرفته اش رو دیده بودم و وقتی دکتر اسم همچین اختلالی رو آورد ،از شما چه پنهون تنم لرزید و حس ناامنی و دل آشوبم زیادتر شد.

فعلا باید به هر راهی شده سین رو ببرم نزد روانپزشک و دارو مصرف کنه ، تا کمی ثبات پیدا کنه و بعد روان درمان گری رو پیش بگیره. و اینا با دید مثبت .

ولی خیلی سفت و سخته و در حال انکاره . و اگه راضی به درمان نشه باید سراغ گزینه بعدی بریم یعنی طلاق.

فعلا باید در موردش خیلی فکر کنم و نیاز به بالا و پایین شدن زیاد داره.

 

۲: بهار رو از مدرسه بیرون آوردم ، چون اوضاع روحیش و رفتاریش داشت بدتر میشد. و باید فکر اساسی در موردش انجام بدم و یه مشاور حاذق دیگه ای بهم معرفی شد و طی جلسه گذشته به این نتیجه رسیدیم که بهار باید دو کلاس مهارتی ثبت نام کنه و بقیه پروسه ای که باید طی کنیم.

 

۳: و خودم که در حال امتحانات ترم هستم و نمیدونم چطور دارم میخونم و برا امتحانا آماده میشم.

فردا امتحان دارم و الان با فکری درگیر و ذهنی آشفته شروع به خوندن کنم.

 

چقدر زندگیم گیر تو گیر شده .

 

 

 

  • دنیـا ..

نظرات  (۲)

سلام عزیزم.امیدوارم خدا بهترین ها رو نصیبت کنه و هر چی برای خودت و بچه‌هات خیره، قسمتت بشه.

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم ، دعا کنید برامون ❤️

من که الان کلی مریضم و دارم اذیت می‌شم اما واقعا میشه گفت دردهای روحی خیلی سخت‌تر از دردهای جسمیه گاهی 

برای سین خیلی ناراحت نشدم . بلاخره مرد بالغه نهایتا خودش باید انتخاب کنه 

شماهم الحمدلله زن عاقلی هستی و می‌تونی به امید خدا درست بازی کنی شطرنج زندگیت رو 

اما دلم همش پیش بهاره .. دختر نازت واقعا فکر من رو مشغول می‌کنه و دعاگوش هستم 

پاسخ:
و چه دل مهربونی ،ممنونم عزیزم❤️
گاهی وقتا با تمام وجودم حس درماندگی شدید میکنم در مورد بهار ، و کاش سالم و سلامت باشه.
انشاا... که برای شما هم بلا دور باشه و به زودی با صحت و سلامت این خبر رو برامون بنویسین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">