در مـن زنـی زنـدگـی مـی کنـد

در مـن زنـی زنـدگـی مـی کنـد

مـرا هـزار امیـد اسـت
و
هـر هـزار تـویـی

آخرین مطالب

یادداشت ۲۳

دوشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷ ب.ظ

شادی من خیلی پابرجا نبود 

شنبه معلم بهار پیام فرستاده که روز دوشنبه بیا کارت دارم.

امروز انگار بالای کوه بزرگی ایستاده باشم و کسی محکم منو به پایین کوه پرت کنه ، همون قدر سخت سقوط کردم.

معلم گفت: بهار درک معنا و مطلب نداره ، اصلا نمی‌فهمه چی میگم ، نه معنای خوب و بد رو می‌فهمه و نه چیز دیگه ای .

براش کلی درس رو توضیح میدم ، این یه طرف 

به شدت به بچه ها آسیب میرسونه، هلشون میده، تغذیه و غذاهاشون رو پرت می‌کنه ، مقنعه هاشونو می‌کشه و....

اوضاع وخیمه.

فعلا یه نوبت از متخصص مغز و اعصاب گرفتیم.و یه روانشناس و روانپزشک کودک ببینیم باید چیکار کنیم.

 

یه نوبت مشاوره برا مشکلاتمون با سین گرفتم که امشب تلفنی صحبت کردم.

بهم گفت: همسرت مریضه ، تو دنیا رو هم براش تغییر بده هیچ وقت کارهاتو نمی‌بینه و خودت رو هم نمی‌بینه. پس سعی بیهوده نکن .

راهتو برو محکم و قوی .هدف خودتو دنبال کن .

گفت : چقدر اعتماد بنفست پایینه ،چقدر خودتحقیری و سرزنشگری داری، گفتم : از بس همسرم تحقیرم کرده ، همه چیزمو از دست دادم.

اون موقع ها کوه اعتمادبنفس بودم پر شور و شوق ولی حالا ....

 

  • دنیـا ..

نظرات  (۲)

با مشاورتون موافقم که همسرتون به شدت مریضه.از روی چیزایی که تعریف میکنید و رفتارها و حرفهاش میشه کاملا اینو فهمید.

پاسخ:
بله متاسفانه ، خیلی دیر هم فهمیدم.
اگه زودتر میفهمیدم حداقل خودم کمتر آسیب میدیدم.

سلام

اگر بچه تون داستان دوست داره سعی کنید براش کتاب داستان در حد سنش بخرید و وقت بذارید برای داستان خوندن برای بچه...

با جذابیت و واکنش های نمایشی هم داستان ررو براش بخونید...

روی درکش تاثیر داره...

فقط انتظار نداشته باشید توی یک هفته درست بشه...

حل شدنی هست اما نباید خسته بشید...

 

در مورد پائین بودن اعتماد به نفستون هم راست گفته... سعی کنید خیلی در قید تایید شدن از سمت همسرتون نباشید... این موضوع اعتماد به نفستون رو پائین نگه میداره... 

پاسخ:
سلام
ممنونم بابت نظرتون 
خیلی هم عالی؛ حتما بیشتر وقت میدارم برا کتاب خوندن.
بله اعتماد بنفسم خیلی داغون شده ؛ باید دوباره به دستش بیارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">