در مـن زنـی زنـدگـی مـی کنـد

در مـن زنـی زنـدگـی مـی کنـد

مـرا هـزار امیـد اسـت
و
هـر هـزار تـویـی

آخرین مطالب

یادداشت ۲۱

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۴۰۲، ۰۶:۱۴ ب.ظ

دیگه حتی از غر زدن در فضای مجازی هم خسته شدم.

امروز بچه ها رو گذاشتم پیش پدر و زدم بیرون ، دلم تنهایی میخواست ، آهنگ علیرضا قربانی رو تو ماشین پلی کردم و زدم به کوچه و پس کوچه ها😃🤣... 

مرا بخاطر دل شکسته ام ببخش ، مرا که از ندیدن تو خسته ام ببخش.

کلا من به یه آهنگی گیر بدم ،دیگه اونقدر پلی میشه تا حالا تهوع بگیرم.یا گوش نمی‌دم یا گوش بدم تهش اینه.

 

فکر کردم خیلی نیاز به تغییر و عوض کردن روحیات و احساساتم هست ، و اگه این جور ادامه بدم فقط خودم هستم که ضربه میخورم و اذیت میشم.

پس یه گوشه ای همه چی رو خاک کردم همه چی رو ، میخوام این ۸ سال و همه احساسات پاک و... رو مدفون مدفون کنم زیر خروارها خاک.

میخوام جدی زندگی کنم ،ریلکس و بیخیال. میخوام مثل سین باشم همون قدر که راحت و بیخیاله . شاید مشکل من و طرز نگاهم به زندگیه.

من به دستان تو پل بستم به زیباتر شدن

،از تو میخواهم از این هم با تو تنهاتر شدن.

 

 

 چند روز پیش لپ تاپ باز کردم و بعد چند سال که عکسای دانشجویی و خوابگاه رو ندیدم ،یه دل سیر تماشا کردم.

آخ دلم برا اون موقع ها خیلی تنگ شد و کلی احساسی و قلب قلبی شدم .

و استایل خودمو که می‌دیدم چی بودم و چی شدم حرص خوردم ،دیدم جای درنگ نیست و رفتم باشگاه ثبت نام کردم 😃💪

 

  • دنیـا ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">