در مـن زنـی زنـدگـی مـی کنـد

در مـن زنـی زنـدگـی مـی کنـد

مـرا هـزار امیـد اسـت
و
هـر هـزار تـویـی

آخرین مطالب

یادداشت ۱۰

شنبه, ۱ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۲۵ ب.ظ

۱: ساعت ۱۰ تا ۱۲ جشن مدرسه ی بهار بود. اولش بهار استرس داشت و نتونست منو رها کنه ،ولی کم کم نشستم کنارش و خیلی زود تر از چیزی که فکر میکردم با بچه ها و محیط راحت ارتباط برقرار کرد. و خدا رو شکر فعلا برای روز اول همه چی خوب بود.

و من گل از گلم شکفت با دیدنش در لباس فرم ، چقدر زیبا و دوست داشتنی شده بود.

 

۲: سین رفته تهران و فردا شب بر میگرده و من این فرصت رو غنیمت شمردم ،یه جورایی با خیالی آسوده یه برنامه ریزی درست و حسابی برا خودم و زندگی و بچه ها بریزم.

حدودا ده سال پیش دانشگاه اصفهان قبول شدم و ۴ سال درس خوندم تو رشته ای که هیچ علاقه ای نداشتم. ولی بالاخره تونستم به هر نحوی که بود مخ سین رو بزنم و رشته ای که دوست داشتم پیام نور بخونم.

و الان ترم ۱ هستم.

 

۳: و اما برنامه ریزی:

جلسه اول کلاس نظم مجازی عالی بود .

نکته اصلیش این بود که اول از هر کاری برای جسمت ارزش قائل شو و چکاپ کامل انجام داده بشه و هر مشکل جسمی هست رفع بشه.

خب من بخاطر زایمان ،نیاز به مصرف قرص های مکمل دارم. قرص آهن و ویتامین هایی که نیاز هست رو باید مصرف کنم.

در اولین فرصت باید به دو تا دندونم رسیدگی کنم. نوبت دندان پزشکی.

و باشگاه ، قبل بارداری کلاس فیتنس میرفتم عالی بود و دوباره باید شروع کنم، این هفته باید برم ببینم شرایطش رو میشه با شرایط فعلی ام تطبیق بدم. بعد از ظهرها پارسا رو بدم دست سین و برم باشگاه.

و اما نظافتی...

شنبه ها : آشپزخونه دسته گل میشه.

یکشنبه ها : سالن

دوشنبه ها : wc

سه شنبه ها: اتاق ۱

چهارشنبه ها : بالکن

پنج شنبه ها : اتاق ۲

جمعه ها : حمام

 

و پاییز فصل آغازی دوباره س ...

  • دنیـا ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">